چگونه به کاهش نیتروژن اوره خون در PKD

شنبه 23 فروردين 1393
ن : lafee

چگونه به کاهش نیتروژن اوره خون در PKD

چگونه به کاهش نیتروژن اوره خون در PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال کلیه ژنتیکی است و می تواند عوارض بسیاری در طول زمان می شود. بالا نیتروژن ures خون یکی از علائم رایج این بیماری است. پس چگونه برای کاهش نیتروژن اوره خون در PKD ؟

چگونه نیتروژن اوره خون بالا ایجاد می شود

نیتروژن اوره خون، و یا BUN ، ضایعات محصول پروتئین متابولیزه می باشد. سطوح BUN بالا به طور کلی نشان می دهد که کلیه های شما کار نمی کند و یا به درستی شما ممکن است زمینه ای از مشکلات سلامتی مربوط به سیستم قلبی عروقی خود را در PKD . در برخی موارد، سطح BUN بالا حاد و به راحتی با تغییرات رژیم غذایی حل و فصل می باشد.

چگونه برای کاهش نیتروژن اوره خون در PKD

در بیشتر کشورها، بیماران معمولا پیشنهاد به دارو برای کاهش BUN بالا . اما وجود خواهد داشت برخی عوارض جانبی به بیماران زمانی که آنها در حال مصرف دارو . بنابراین ، وجود دارد یک روش درمانی موثر برای کمک به BUN بالا پایین در PKD ؟ پاسخ مثبت است . در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، برخی از درمان های طبیعی است که می تواند بسیاری از انواع بیماری های کلیوی به طور موثر درمان وجود دارد. این درمان در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در بیمارستان ما استفاده شده است و ما لبخند رضایت را از آنها دریافت کرده اند . موارد زیر معرفی خشن از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای سنتی چینی گیاهی قدمت هزاران سال پیش بر می باشد. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود اثر بخشی داروقابل ملاحظه . این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و موثر است . بنابراین ، نیتروژن اوره خون بالا می تواند به طور موثر کاهش می یابد و نشانه ها تا دیگر از PKD . اگر شما علاقه به این درمان طبیعی، ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com ، و ما خوشحالیم که به شما کمک کند.

چگونه برای کاهش نیتروژن اوره خون در PKD ؟ برخی از درمان های طبیعی دیگر در بیمارستان ما وجود دارد. اگر شما یا یکی از محبوب خود را با PKD و با علامت نیتروژن اوره خون بالا تشخیص داده شده است ، نه در هراس بیش از حد باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به کاهش نیتروژن اوره خون در PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.